11 de juny del 2026

Amb ganes de marxa

Ja han començat les nostres sortides de MARA NÒRDICA A LA FRESCA! T'agradaria participar-hi?? Entra en l’apartat “MN a la Fresca” d'aquest web i consultar tots els detalls.

Les sortides entre setmana, en horari de matí i vespre, són de dificultat baixa i transcorren per entorns molt propers, amb l’objectiu de redescobrir el ric patrimoni natural i cultural que ens envolta, minimitzant al màxim els desplaçaments.

Les sortides de cap de setmana, en canvi, són una mica més exigents, amb itineraris més llargs i amb més desnivell (dificultat mitjana). Les podràs gaudir fins al dissabte 11 de juliol.


7 de juny del 2026

Gràcies per tot i per tant Lourdes!

Avui hem viscut una jornada molt especial a Nordic Walking Girona.

Després de 14 anys d’implicació, dedicació i estima cap als grups, les persones i el projecte, hem volgut retre un petit homenatge a la Lourdes en aquesta etapa tan significativa de la seva vida.

Al llarg de tots aquests anys, la Lourdes ha estat molt més que una instructora. Ha estat una companya de camí, una persona compromesa, propera i sempre disposada a sumar, cuidant cada grup amb una gran qualitat humana i professional.

Per celebrar-ho, hem compartit un dinar de germanor al Restaurant El Cul del Món, a la nostra estimada Vall de Sant Daniel, un entorn privilegiat que ens ha acollit amb un tracte excel·lent i un àpat magnífic. Moltes gràcies per ajudar-nos a fer d’aquest dia un record tan especial.

I, sobretot, gràcies a totes les persones que heu vingut. Veure reunits tants amics i amigues de NWG, alguns de fa molts anys, ha estat el millor regal que podíem fer a la Lourdes. La vostra presència, les converses, les abraçades i els records compartits han omplert la jornada d’emoció i significat.

Lourdes, gràcies per aquests 14 anys caminant al nostre costat. La petjada que deixes a Nordic Walking Girona és enorme i t’acompanyarà sempre l’estima de tota aquesta gran família!

Última sessió de Pilatwalk d'aquest curs!

Avui hem fet l’última sortida de Pilatwalk d’aquesta temporada, gaudint dels bonics paratges de Sobrestany, a l’Empordà.

Una manera immillorable de tancar aquests mesos compartint marxa nòrdica, pilates, música, natura i bona companyia en un entorn privilegiat.

Moltes gràcies a totes les persones que heu format part d’aquesta aventura. Ha estat un plaer compartir camins i experiències amb vosaltres. Ens retrobem ben aviat!

6 de juny del 2026

Fins aviat, Vall de Sant Daniel!

Aquest cap de setmana posem punt i final a les boniques sortides de descoberta de la Vall de Sant Daniel.
Han estat un total de 9 sortides que ens han permès gaudir d’aquest entorn tan especial, descobrir els seus masos, torres, camins, fonts i racons plens d’història, però també connectar amb la màgia i l’essència d’una vall única als peus de Girona.

Cada caminada ha estat una oportunitat per observar, aprendre, compartir i estimar una mica més aquest patrimoni natural i cultural que tenim tan a prop.

Moltes gràcies a totes les persones que ens heu acompanyat al llarg d’aquest cicle. La vostra presència, curiositat i entusiasme han donat sentit a cada pas del camí. Fins aviat, Vall de Sant Daniel!

5 de juny del 2026

El Tuliper de Virgínia

Avui hem posat punt i final a les sortides de marxa nòrdica terapèutica amb persones afectades de Parkinson.

I ho hem fet en un indret molt especial: davant del Tuliper de Virgínia dels jardins de la Rosaleda de Girona, un arbre monumental amb 142 anys d’història. La seva singularitat és que tant les flors com les fulles tenen forma de tulipa, una flor que s’ha convertit en el símbol internacional del Parkinson. I per arrodonir la jornada hem acabat amb un bon esmorzar a la Rosaleda!

Ha estat una manera molt bonica de tancar aquest curs. Gràcies a totes les persones que n’heu format part per la vostra constància, energia i companyonia. Ens retrobem al setembre!

3 de juny del 2026

Comencem les sortides a la fresca!

Ahir vam donar el tret de sortida a les nostres caminades de Marxa Nòrdica a la Fresca d’aquest juny i juliol.

Ho vam fer amb una preciosa ruta entre Estanyol, el Volcà de la Crosa i l’ermita de Sant Llop, gaudint del capvespre, la natura i la bona companyia.

Si tens ganes de caminar amb nosaltres aquest estiu, descobrir nous indrets i compartir bons moments, consulta el calendari complet a l'apartat "MN a la Fresca" d'aquest web.