Avui hem viscut una jornada molt especial a Nordic Walking Girona.
Després de 14 anys d’implicació, dedicació i estima cap als grups, les persones i el projecte, hem volgut retre un petit homenatge a la Lourdes en aquesta etapa tan significativa de la seva vida.
Al llarg de tots aquests anys, la Lourdes ha estat molt més que una instructora. Ha estat una companya de camí, una persona compromesa, propera i sempre disposada a sumar, cuidant cada grup amb una gran qualitat humana i professional.
Per celebrar-ho, hem compartit un dinar de germanor al Restaurant El Cul del Món, a la nostra estimada Vall de Sant Daniel, un entorn privilegiat que ens ha acollit amb un tracte excel·lent i un àpat magnífic. Moltes gràcies per ajudar-nos a fer d’aquest dia un record tan especial.
I, sobretot, gràcies a totes les persones que heu vingut. Veure reunits tants amics i amigues de NWG, alguns de fa molts anys, ha estat el millor regal que podíem fer a la Lourdes. La vostra presència, les converses, les abraçades i els records compartits han omplert la jornada d’emoció i significat.
Lourdes, gràcies per aquests 14 anys caminant al nostre costat. La petjada que deixes a Nordic Walking Girona és enorme i t’acompanyarà sempre l’estima de tota aquesta gran família!













